VOEL JE JE SOMS MEER EEN TELEFONIST?

Patiënten te woord staan is vaak tijdrovend, het stoort je op de meest ongepaste momenten: midden in een therapiesessie, wanneer je op de baan bent of zelfs op vakantie. Dat is verleden tijd met de Medworks CloudPhone.

Stel alles in zoals je wil, bepaal de route, spreek een onthaaltekst in, voorzie een voicemail, bepaal zelfs openingsuren. Gebruik de simpele drag-and-drop tool van onze cloud-oplossing. Zo kan je elk moment je noden aanpassen, je team uitbreiden en zelfs je wachtmuziek aanpassen aan de tijd van het jaar (Jingle bells, jingle bells…).

MAAR ER IS MEER GEBRUIK JE OOK HET DIGITAAL SECRETARIAAT?

MAAR ER IS MEER

Al onze systemen kunnen met elkaar communiceren. Hierdoor kan je gebruik maken van ons tele-onthaal. Wij beantwoorden voor jou als eerstelijnsmedewerker alle vragen waarvan we informatie in jouw digitaal secretariaat kunnen vinden. We plannen afspraken volgens jouw beschikbare agenda en we geven dossierinformatie (na identificatie) die jij beschikbaar stelt.

Als we op een vraag geen antwoord weten, dan maken we een ticket voor jou aan. Hierin kan je aangeven zelf de patiënt terug gebeld te hebben of ons het antwoord verschaffen, zodat wij de patiënt kunnen inlichten.

Maak komaf met je subjob als telefonist, focus je op wat je altijd wou doen: therapie geven.